Evidensia valittiin vuoden eläinlääkäriasemabrändiksi

torstai 10. elokuuta 2017
brand-awards-evidensia

Evidensia on saanut World Branding Awards -tunnustuksen maailman suurimmassa brändikilpailussa.

Evidensia valittiin vuoden eläinlääkäriasemabrändiksi ​​Animals Edition -eläinkategoriassa 800:n kilpailevan tuotemerkin joukosta.

– Olemme todella ylpeitä saadessamme tunnustusta työstämme kaikissa Evidensia-maissa ja erittäin iloisia Brand of the Year -palkinnosta, sanoo Evidensia Eläinlääkäripalvelut Oy:n markkinointi- ja viestintäjohtaja Kaisa Barkman.

– Palkinto osoittaa, että sekä me evidensialaiset Suomessa että kollegamme muissa Pohjoismaissa olemme tehneet todella hyvää työtä Evidensia-brändin rakentamiseksi. Kilpailimme kategoriassamme 800 muun tuotemerkin kanssa, jotka tulivat 35 maasta eri puolilta maapalloa. Tämä on meille huima saavutus, joka kannustaa meitä eteenpäin.

– Yksi avaintekijä menestykseemme on varmasti se, että olemme panostaneet omiin kanaviimme ja niiden sisältöihin. Näissä jaamme eläinten terveyteen ja hyvinvointiin liittyvää osaamistamme ja annamme lemmikkieläinten omistajille arvokkaita neuvoja päivittäin. Mutta tärkeintä on kuitenkin henkilökohtainen vuorovaikutus eläintenomistajien kanssa heidän arjessaan, jossa koko henkilökuntamme – eläinlääkärimme, hoitajamme ja asiakaspalvelumme tekee loistavaa työtä,  Barkman sanoo.

World Branding Awardsia pidetään tärkeimpänä bränditunnustuksena maailmassa. Voittajien valintaan vaikuttaa kolme tekijää: brändin tunnettuus, avoin kuluttajaäänestys ja kansainvälisen tuomariston näkemys. Tänä vuonna 2 800 ehdokkaan joukosta palkitut 210 voittajaa vastaanottivat palkinnon juhlatilaisuudessa Wienissä. Palkittujen joukossa olivat mm. BMW, Starbucks ja British Airways. World Branding Awardsin jakaa World Branding Forum, joka on voittoa tavoittelematon järjestö.

Lisätietoja: https://brandingforum.org/