Lahden eläinlääkäriasema
Päivystämme joka päivä klo 8-20
Maksaminen ja vakuutus
Maksutavat
Meillä voit maksaa käteisellä ja yleisimmillä maksukorteilla. Emme myy palveluitamme laskulla.
Vakuutusyhtiöiden suorakorvauspalvelut
Eläinsairaalassamme ovat käytössä LähiTapiolan, Agrian, OP Pohjolan ja If:n suorakorvauspalvelut.
Norion Bankin tarjoama Walley-rahoituspalvelu
Myönteisen luottopäätöksen saatuasi Norion Bankin tarjoama luotto mahdollistaa ostoksesi rahoittamisen yhdessä tai useammassa erässä.
0600 418 733
(2,30€/min + pvm/mpm)
Aukioloajat
ma-pe klo 7.30–20.00
la klo 8.00-16.00
0300 484 652 (0,59 €/min + pvm/mpm)
-
Maanantai08:00 - 20:00
-
Tiistai08:00 - 20:00
-
Keskiviikko08:00 - 20:00
-
Torstai08:00 - 20:00
-
Perjantai08:00 - 20:00
-
Lauantai08:00 - 20:00
-
Sunnuntai08:00 - 20:00
Asiakkaiden arvostelut
Claudio Furnari
5
Uskomattoman hyvää ja sydämellistä hoitoa Evidensia Lahdessa! Haluan kiittää koko sydämestäni eläinlääkäri ❤️ Maria Nysténiä, joka pelasti 15-vuotiaan koirani Vivin. Viville tehtiin suuri ja pelottava leikkaus (sterilisaatio ja polyypin poisto), ja kaikki sujui Marian huippuammattitaidon ansiosta täydellisesti. Moni sanoi, ettei tämän ikäistä kannattaisi enää leikata, mutta Marian lempeys, tarkkuus ja empaattinen ote antoivat minulle täyden luottamuksen. Hän ei hoitanut vain koiraa, vaan tuki myös minua omistajana suurella sydämellä. Tänään Vivi on elossa, turvassa ja uskomattoman virkeä! Jos etsit Lahdesta parasta mahdollista hoitoa lemmikillesi, suosittelen lämpimästi Mariaa ja Evidensia Lahtea. Ammattitaitoa ja suurta sydäntä, kiitos!❤️ Yst. Claudio , Nina & Viví.
Sirpa Hannele Lindfors
5
Meillä on saannut kaikki niin hyvää palvelua kaikinpuolin että ei edes käytetä muuta paikkaa ❤️❤️❤️❤️❤️ aina saa ajan vaikka mikä olis tilanne❤️❤️❤️❤️❤️ yst. Sipuli ja Sulo kissat ja Lauri Pipsa ja Sira kiittää myös hyvästä palvelusta 🌸🌸🌸🌸🌸
Vivian Hallikainen
5
Todella hyvää palvelua, meidät ja Kosti koira otettiin hyvin huomioon, ja hoitaja oli todella mukava ja ihana persoona. Lääkäri oli myös mukava ja selitti asiat selkeästi ja ymmärretävästi. ❤️