Palvelemme normaalisti. Lue toimintaohje ennen asiointia klinikalla.

Valtakunnallinen asiakaspalvelu

Valtakunnallinen asiakaspalvelu

Asiakaspalveluun voit olla yhteydessä liittyen ajanvarauksiin, ajanvarausten muutoksiin tai peruutuksiin tai mihin tahansa asiointiin ja lemmikin hoitoon liittyvissä kysymyksissä.

Valtakunnallisessa asiakaspalvelukeskuksessa työskentelevät ammattitaitoiset eläintenhoitajat auttavat sinua varaamaan ajan eläinlääkärin vastaanotolle, kun klinikoillamme on ruuhkaa. Voit myös pyytää apua esimerkiksi ajanvarauksen muuttamisessa tai perumisessa sekä muissa lemmikin eläinlääkärikäyntiin liittyvissä akuuteissa asioissa.

Mikäli klinikallamme on ruuhkaa sinne soittaessasi, puhelu ohjautuu ammattitaitoiselle eläintenhoitajalle asiakaspalvelukeskukseen. Voit myös soittaa asiakaspalvelukeskukseen suoraan, tiimi työskentelee kaikkien Evidensia Eläinlääkäripalveluiden klinikoiden avuksi ympäri Suomen. Asiakaspalvelukeskuksessa työskentelevät ammattitaitoiset eläintenhoitajat avustavat klinikoitamme myös asiakkaidemme jättämissä soittopyynnöissä.

Soita 020 175 000

Valtakunnallisen asiakaspalvelukeskuksen numero on avoinna arkisin (ma-pe) klo 8–17.

Valtakunnallisessa asiakaspalvelukeskuksessa puheluusi vastaavat kokeneet Evidensian eläintenhoitajat. Heiltä voit kysyä ohjeita lemmikkisi terveydenhoitoon liittyen. Eläintenhoitaja neuvoo ja ohjaa lemmikkisi tarpeen tullen eläinlääkärin vastaanotolle lähimmälle Evidensia-klinikalle.

Soitto 020-alkuiseen numeroon maksaa kiinteän verkon liittymästä 0,08€/puhelu + 0,07€/min ja matkapuhelinliittymästä 0,08€/puhelu + 0,17€/min

Voit aina olla myös suoraan yhteydessä omalle klinikallesi. Katso kaikkien eläinlääkäriasemiemme yhteystiedot täältä.

Jos kaipaat eläinlääkärin neuvontaa, voit olla yhteydessä etäeläinlääkäriemme maksuttomaan neuvontapalveluun täältä.