Seinäjoen Eläinsairaala
Eläinsairaala apunasi alueella: Seinäjoki
Hyvä tietää ennen käyntiä
Kun soitat eläinlääkäriin:
Kun soitat meille sairaan lemmikin vuoksi, olisi hyödyllistä, jos voisit vastata seuraaviin kysymyksiin:- Lemmikkisi ikä, rotu ja sukupuoli
- Lemmikkisi yleiskunto, onko se unelias tai alakuloinen?
- Onko lemmikilläsi kuumetta?
- Miten se hengittää?
- Limakalvojen väri? Nosta huulta ja katso.
- Milloin lemmikkisi pissasi viimeksi?
- Millainen on uloste?
- Syökö ja juoko lemmikki normaalisti?
- Onko lemmikilläsi käytössä lääkityksiä?
Näin löydät meille
Pysäköinti raviradan parkkipaikalle.
Ilmoittauduthan vastaanottoon saapuessasi
Ilmoittauduthan vastaanottoon saapuessasi, olipa kyseessä päivystyskäynti tai varattu aika. Pidä lemmikkisi aina kytkettynä tai häkissä.
Vähennä tartuntojen leviämisriskiä
Onko lemmikilläsi yskää, oksentelua, ripulia, kuumetta, kutinaa tai muita mahdollisen tarttuvan taudin oireita? Näissä tapauksissa tulethan ensin ilmoittautumaan ilman lemmikkiäsi.
Kennelliiton sähköinen ennakkolähete
Koiran omistajan tulee aina tilata sähköinen ennakkolähete ennen virallisia terveystutkimuksia tai eläinlääkäritodistusta.
Omistaja tilaa lähetteen Kennelliiton Omakoira-palvelusta tai Omakoira-mobiilisovelluksesta. Lähetteen tilaaminen ei vaadi Kennelliiton jäsenyyttä.
Ohjeet lähetteen tilaamiseen löytyy Kennelliiton verkkosivuilta osoitteesta: https://www.kennelliitto.fi/tilaaterveystutkimus
Ajanvaraus
Yleisimpiin palveluihimme voit varata ajan verkossa - silloin kun Sinulle sopii.
Päivystys
0600 41 8823 (2,30 €/min + pvm)
Päivystyspuhelin sulkeutuu tuntia ennen päivystyksen sulkeutumista
Aukioloajat
Ajanvarauspuhelin
0300 484 655
(0,59 €/min + pvm/mpm)
avoinna arkisin 7.30-18.00
-
Maanantai08:00 - 21:00
-
Tiistai08:00 - 21:00
-
Keskiviikko08:00 - 21:00
-
Torstai08:00 - 21:00
-
Perjantai 26.6.12:00 - 00:00
-
Lauantai 27.6.09:00 - 00:00
-
Sunnuntai 28.6.10:00 - 18:00
Asiakkaiden arvostelut
Eija Ulpovaara
5
Olen äärimmäisen kiitollinen siitä tehokkuudesta ja ammattitaidosta, jolla meidän pieni koiranpentu pelastettiin. Ensi hetkestä alkaen tuli se olo, että nyt tiedetään mitä tehdään. Sekin oli uusi kokemus, että vaikka tällaisella vanhalla akalla on ehtinyt olla jo useampikin koiria ja niiden kanssa sattua ja tapahtua, niin koskaan ennen ei ole soitettu seuraavana päivänä ja kysytty vointia. Nyt kysyttiin. Arvostan suuresti. Edellisen vanhan herran poistuttua päätin että nyt riitti Evidensia. Kyyti oli ollut kylmää ja rahastus haissut. Nyt tuli selväksi, että tämä on sekä paikkakunta- että henkilöstökohtaista. Olemme etelä-pohjanmaalla talvilomalla ja kotipaikkakuntamme on uudellamaalla. Kiitos Seinäjoen Eläinsairaalassa ja ell Ida Pernaa sekä se aivan ihana hoitaja jonka nimi paniikissa jäi huomiotta!
Hilla-Marja
5
Äärettömän lämmintä, ystävällistä ja sujuvaa palvelua 🫶 Nopeasti saatiin tarvittava apu ja ratkaisu hädän hetkellä, kiitos 🐱 Teette suurella sydämellä tärkeää työtä!
Mika Laurila
5
Kallis paikka kun täällä harvoin (onneksi) joutuu käymään mutta homma hoituu👍😃