Haluatko jättää meille palautetta?

Haluatko jättää meille palautetta?

Tällä sivulla voit antaa palautetta käynnistä Evidensia-eläinlääkäriasemalla, toiminnastamme yleisesti tai verkkopalvelustamme. Palautteet vastaanottaa valtakunnallinen, asiantuntevista ja koulutetuista eläintenhoitajista koostuva asiakaspalvelutiimimme. Palautteet käsitellään aina yhdessä hoitavan eläinlääkärin ja palautteen antajan kanssa.

Otamme meille lähetetyt palautteet käsittelyyn 1-3 arkipäivän kuluessa. Lähetämme tästä kuittauksen palautteen lähettäjälle sähköpostitse. 

Mikäli asiasi on akuutti tai kysymyksesi koskee lemmikin vointia, soitathan suoraan klinikalle. 

Eläinlääkäriasemien yhteystiedot

Kaikki palaute on meille tärkeää ja auttaa meitä kehittämään toimintaamme.

Lomake huollossa!

Palautteen voi tällä välin lähettää osoitteeseen asiakaspalaute@evidensia.fi 

Otsikkokenttään merkintä: Asiakaspalaute

Ota yhteyttä asiakaspalveluun

Voit ottaa yhteyttä Evidensian valtakunnalliseen asiakaspalveluun soittamalla numeroon 

0201 750 00 

tai lähettämällä viestiä osoitteeseen

 asiakaspalvelu@evidensia.fi

Palvelemme arkisin klo 7:30– 19:00.

Sähköposteihin vastaamme 1–3 arkipäivän kuluessa.

LUE LISÄÄ ASIAKASPALVELUSTA

Hätätilanteessa toimi näin!

Mikäli sinulla on lemmikkisi hoitoon liittyvä kysymys tai muuta akuuttia asiaa, otathan yhteyttä suoraan Evidensia-eläinlääkäriasemalle tai 24/7 päivystävään eläinsairaalaamme.
KLINIKOIDEN YHTEYSTIEDOT

Muuttuivatko suunnitelmat?

Ajanvaraus tulee peruuttaa tai siirtää puhelimitse ottamalla suoraan yhteyttä klinikalle klinikan aukioloaikojen puitteissa, kuitenkin viimeistään 24h ennen varattua aikaa. Myöhemmin tehdystä peruutuksesta, muutoksesta tai peruuttamattomasta ajasta veloitamme 39 € ja 79 € erikoistoimenpiteiden ajanvarauksista (anestesiatoimenpiteet, leikkaukset, hammastoimenpiteet, röntgentutkimukset, ultraäänitutkimukset, mri- ja ct-tutkimukset).

TUTUSTU PERUUTUSEHTOIHIN

Toimintatapamme palautteiden käsittelyssä

Käsittelemme saamamme palautteet tarvittaessa aina henkilökohtaisesti asiakkaan ja potilaan hoitoon osallistuneen henkilöstön kanssa.
LUE LISÄÄ PALAUTTEIDEN KÄSITTELYSTÄ