Oranssi kissa nukkuu.

Eläinklinikka Syke

Avoinna 24/7

Maksaminen ja vakuutus

Maksutavat

Meillä voit maksaa käteisellä ja yleisimmillä maksukorteilla. Emme myy palveluitamme laskulla.

Vakuutusyhtiöiden suorakorvauspalvelut

Eläinsairaalassamme ovat käytössä LähiTapiolan, Agrian, OP Pohjolan ja If:n suorakorvauspalvelut.

Lue lisää vakuutusyhtiöistä

Norion Bankin tarjoama Walley-rahoituspalvelu

Myönteisen luottopäätöksen saatuasi Norion Bankin tarjoama luotto mahdollistaa ostoksesi rahoittamisen yhdessä tai useammassa erässä.

Lue lisää rahoituspalvelusta

Päivystys 
0300 472 202
(0,00 eur/min + pvm/mpm)

Aukioloajat

Ajanvaraus:
ma-pe klo 7.00–21.00

0300 484 661(0,59 €/min + pvm/mpm)
  • Maanantai
    Avoinna 24 h
  • Tiistai
    Avoinna 24 h
  • Keskiviikko
    Avoinna 24 h
  • Torstai
    Avoinna 24 h
  • Perjantai
    Avoinna 24 h
  • Lauantai
    Avoinna 24 h
  • Sunnuntai
    Avoinna 24 h

Asiakkaiden arvostelut

Emma Virtanen

5

Oma käyntimme rakkaan koirani kanssa päivystyksessä päättyi surullisissa merkeissä, mutta lääkäri Leona Vilicic oli todella asiantunteva ja empaattinen, parempaa lääkäriä en olisi voinut toivoa. Saimme sulatella päätöstä pitkään, hyvästellä useamman tunnin enkä tuntenut mitään "hoputtelua". Kiitos myös tytölle joka oli tulkkina, erittäin taidokas englannin osaaja ja myös muuten hoitajana, käänsi täydellisesti ja ymmärtäväisesti ihan kaiken. Tunsin että meistä todella välitettiin. Kiitos

Nina Heinonen

5

Ihana ja asiantunteva henkilökunta. Päivystävä lääkäri oli mahtava, kertoi tarkasti, mitä tehdään ja miksi. Kotiutusohjeet hyvät ja selkeät.

Pia Salmi

5

Koiramme emättimestä pullahti yllättäen kasvain ulos. Saimme päivystysajan eläinlääkärille 2,5h:n päähän soitosta. Lopulta leikkaus sovittiin viiden päivän päähän (ei ollut kiireellinen). Muilla eläinlääkäreillä ei ollut antaa aikaa sen aiemmin. Kasvain poistettiin ja samalla tehtiin sterilisaatio. Mitään yllättäviä kuluja ei laskussa ollut. Loppusumma oli itseasiassa piirun verran vähemmän kuin odotin sen olevan. Palvelu oli kaikin puolin ystävällistä ja asiantuntevaa. Kiitokset koiramme hyvästä hoidosta ❤️

Perustuen Google-arvioihin

Julkaisumme Facebookissa

Evidensia Klubi on nyt avattu!

Lue lisää ja liity