Voit antaa palautetta sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalaute@evidensia.fi käynnistä Evidensia-eläinlääkäriasemalla, toiminnastamme yleisesti tai verkkopalvelustamme. Palautteet vastaanottaa asiantunteva asiakaspalvelutiimimme. Palautteet käsitellään aina yhdessä lemmikkiä hoitavan eläinlääkärin ja palautteen antajan kanssa siinä toimipisteessä, mihin palautetta koskeva asiointi kohdistuu.
Kaikki palaute on meille tärkeää ja auttaa kehittämään toimintaamme.
Jätäthän palautteesi osoitteeseen asiakaspalaute@evidensia.fi.
Kerrothan viestissäsi mitä palautteesi koskee (Evidensia-eläinlääkäriasemaa tai -eläinsairaalaa, Evidensian toimintaa yleisesti, Evidensia.fi-verkkopalvelua).
Otamme meille lähetetyt palautteet käsittelyyn 1–3 arkipäivän kuluessa. Lähetämme tästä kuittauksen palautteen lähettäjälle sähköpostitse.
Haluatko tietää lisää palauteprosessistamme?
Noudatamme kaikkien palautteiden kohdalla palauteprosessia, jonka mukaisesti asiakkaan ja lemmikkiä hoitaneen tahon apuna työskentelee asiantunteva tiimimme. Kaikki asiakaspalautteet käsitellään ensisijaisesti henkilökohtaisesti asiakkaan kanssa sähköpostitse. Lisää prosessistamme voit lukea täältä.
Mikäli asiasi on akuutti tai kysymyksesi koskee lemmikin vointia, soitathan suoraan klinikalle.